Tuesday 1 October 2019

Time freedom dengan Bisnes Shaklee

Assalamualaikum and hye korang..

Bercakap mengenai time freedom sememangnya ia menjadi impian setiap insan. Kebebasan dan waktu kerja yang flexible membuatkan ramai orang lebih gemar melakukan perniagaan sendiri.



Tapiiii.. Bagi ayu walaupun ayu agak sibuk dengan kerja hakiki sewaktu diofis tetapi ayu masih ada masa untuk melakukan  bisnes secara part time. Yang penting jangan berbisnes dalam waktu bekerja kerana keberkatan didalam bisnes perlu dijaga juga. Fokus pada kerja hakiki dahulu dan selepas waktu bekerja barulah ayu fokus pada bisnes.

Korang yang masih bekerja dan pada masa yang sama teringin untuk melakukan bisnes jangan risau kerana dengan Shaklee korang akan dapat merasai nikmat apa time freedom sebenarnya.

Antara faktor yang mendorong ayu untuk serius didalam bisnes Shaklee salah satunya ayu nak capai time freedom. Yesss..

Boleh dikatakan bahawa Shaklee adalah satu syarikat yang sangat mesra family.
Nak tahu kenapa? Sebabnya kebanyakan event mahupun kelas-kelas yang Shaklee amjurkan kebanyakannya boleh dihadiri oleh ahli keluarga.

Nak pergi event atau kelas tapi anak tak de orang jaga? Ehhhh.. Tak de masalah. Bawak je semua anak-anak. Haaaa.. At least tak la risau sangat kan bila anak-anak dah ada depan mata.

Ayu memang sejenis orang yang kalau nak pergi mana-mana ayu memang akan bawak semua anak-anak dan suami pergi sekali. Sebab tue ayu cakap dengan Shaklee ayu boleh dapat semua time freedom tue.
Sedut ilmu plus anak-anak ada depan mata.

Selain dari itu, bila ada customer mahupun kawan-kawan yang tinggal berdekatan dengan ayu yang ingin membeli Shaklee dari ayu, ayu akan mintak bantuan dari suami untuk membeli barang dibranch.  Sebabnya branch terletak dekat je dengan ofis husband ayu.

Lagi satu kalau ada customer yang diluar kawasan ayu ayu akan buat belian secara online. Segala urusan pengeposan barang akan dilakukan oleh pihak Shaklee. Maknanya ayu tak perlulah untuk kepejabat pos untuk mengepos barang.. Semua dihujung jari kan.. click-click je beli esok barang sampi umah dah.. Perghhhhh.. Cepat bukan.

Alahaiiii.. Seronokkan bila kita ada masa yang sangat flexible  untuk berbisnes. So ayu memang pilih Shaklee la.

Kawan-kawan yang teringin nak join bisnes Shaklee boleh roger ayu eh.
http://ayufizam.wasap.my/

Lets go higher together.. Gituuuu..

I am me,
Ayu Yusoff
Your Trusted Shaklee Independent Distributor
1128790
017-4778287

No comments:

Post a Comment