Thursday 3 October 2019

Nak buat side income Rm2000 sebulan?

Assalamualaikum and hye korang..

Ada ke yang masih mencari-cari peluang nak mulakan perniagaan?

Ada ke yang teringin nak berbisnes tapi tak de modal yang besar?

Ok.. Kalau korang nak buat bisnes yang tak perlukan modal yang besar bisnes Shaklee lah jawapannya. Sebab dengan modal sebanyak RM 75 korang dah boleh buat bisnes dengan Shaklee tau.

Yang menariknya dengan Shaklee korang boleh jana income tanpa limit dan sehingga ke hari ini Shaklee tak pernah lagi gagal untuk membayar bonus kepada semua pengedarnya.

Bermula penghujung September yang lepas Shaklee telah membuat satu program yang sangat best untuk semua pengedarnya. Tujuan program tersebut adalah untuk membantu semua pengedarnya untuk mendapat duit tambahan selain dari bonus bulanan bagi mereka yang layak dan membantu pengedarnya untuk mengembangkan lagi perniagaan mereka.

Program PLS by Shaklee
(Prove it, Live it, Share it)



Bagi korang yang baru nak mula dengan bisnes Shaklee nie korang boleh bermula dengan Program PLS ini.

Program ini bermula pada 26.9.2019 sehingga 30.11.2019.

Program PLS ini dibuat khas untuk mereka-mereka yang ingin menyertai program Jom Detox Jutawan. Ini kerana bila peserta menyertai program Jom Detox Jutawan dan mereka telah membuktikan bahawa mereka sudah mempunyai result yang memberangsangkan, maka mereka boleh menjadi testimoni untuk program PLS.

Bila dah ada result yang terbukti, mereka akan jatuh cinta dengan produk Shaklee sekaligus mereka akan berkongsi kegembiraan dengan orang lain sambil-sambil dapat membantu orang lain untuk mendapat manfaat kesihatan.

Ini antara 3 set yang ditawarkan dalam program PLS.




Jika korang berjaya mengajak 3 orang peserta untuk join program Jom Detox Jutawan dengan pakej diatas maka Shaklee akan membayar RM150 sebagai imbuhan.

Bayangkan kalau korang berjaya ajak ramai orang untuk join Program Jom Detox Jutawan haaaa korang kira la berapa yang korang akan dapat.

Menarik kan.

Yang penting niat kita di dalam bisnes ini kena betul.

So kalau korang rasa-rasa nak buat bisnes Shaklee nie boleh roger ayu eh..
http://ayufizam.wasap.my/

I am me,
Ayu Yusoff
Your Trusted Shaklee Independent Distributor
1128790
017-4778287

No comments:

Post a Comment