Monday 7 October 2019

Big Why Kenapa Ayu Buat Bisnes Shaklee.

Assalamualaikum and hye korang..

Big why??

Apa sebenarnya big why nie?

Korang ada big why tak dalam melakukan sesuatu.

Big Why nie sebenarnya lebih kepada tindakan luar biasa yang perlu kita lakukan untuk lebih maju ke hadapan, untuk tidak cepat mengalah, untuk kita gapai cita-cita, impian serta hasrat yang kita impikan.


Big why kenapa Ayu buat bisnes Shaklee. 

First off all sebab ayu dah tangkap cintan dengan produk Shaklee. Ayu dah dapat Shaklee effect yang positif and ayu rasa ayu nak sangat berkongsi dengan orang ramai untuk sama-sama dapat manfaat kesihatan dengan Shaklee..

Sebab yang kedua ialah ayu ingin membahagiakan mak dan ayah ayu sementara mereka masih ada. Ada hasrat yang belum mampu ayu laksanakan untuk mak dan ayah and yes ayu tahu ayu kena kuat bekerja untuk merealisasikan hasrat tersebut.

Sebab yang ketiga sudah semestinya untuk keluarga ayu. Ayu ingin berikan yang terbaik untuk anak-anak dan ayu ingin jadi isteri yang terbaik buat suami. Dengan bonus Shaklee yang ayu terima sekurang-kurangnya dapat juga membantu untuk
meringankan kos yang sedia ada.

Dengan bisnes Shaklee ayu yakin suatu hati nanti ayu dapat merealisasikan semua impian ayu.  Ayu berjanji untuk menjadi orang yang dapat memberikan manfaat kepada orang lain, orang yang dapat melakukan kebaikan didunia semata-mata untuk mencari redha Allah dan mengumpul saham akhirat serta sekaligus dapat mengumpul ladang pahala.

Semoga kita semua dapat mencapai apa yang diimpikan..

Hugsss..

I am me
Ayu Yusoff
Your Trusted Shaklee Independent Distributor
1128790
017-4778287

No comments:

Post a Comment