Wednesday 9 October 2019

Kenapa Suri Rumah Wajib Buat Bisnes

Assalamualaikum and hye korang..

Perasan tak kebelakangan nie ramai dikalangan suri rumah yang sudah berkecimpung di dalam dunia bisnes.

Tidak kiralah bisnes apa sekalipun rata-rata dikalangan suri rumah sudah mampu untuk menjana pendapatan walaupun hanya duduk dirumah.

Tapi bukanlah seperti konsep duduk rumah goyang kaki duit masuk tau.. Rata-rata suri rumah zaman sekarang sudah mampu untuk berdikari mencari duit sendiri. Sekurang-kurangnya duit yang diperolehi dari bisnes yang dilakukan sedikit sebanyak dapat disimpan untuk kegunaan sendiri mahupun keluarga.

Kelebihan Bisnes Shaklee



Bagi suri rumah yang masih mencari-cari bisnes apa yang ingin di lakukan ayu syorkan mulakan dengan bisnes Shaklee.

Ini kerana modal yang diperlukan untuk melakukan bisnes Shaklee sangat-sangatlah rendah iaitu sebanyak RM75 sahaja. Kebarangkalian untuk rugi sangat-sangatlah rendah dengan bisnes Shaklee.

Ini kerana anda tidak perlu untuk membeli barang dengan kuantiti yang banyak untuk dijadikan sebagai stok jualan. Anda perlu direct ke ibu pejabat Shaklee ataupun mana-mana cawangan Shaklee yang berdekatan jika ingin membuat pembelian.

Tapi kalau anda mempunyai customer yang jauh anda jangan risau sistem online Shaklee sentiasa beroperasi 24 jam. Pembelian boleh dilakukan pada bila-bila masa sahaja. Anda pun tidak perlu risau mengenai barang yang ingin diposkan kepada customer kerana semuanya akan dilakukan oleh pihak Shaklee.

Ya ampunnn senang sangat dah rasanya kalau nak buat bisnes Shaklee nie kan. Selain dari itu pihak Shaklee juga ada menyediakan kelas nutrisi kepada semua ahlinya untuk tujuan menambah pengetahuan.

Group Jutawan Shaklee yang ayu join jugak banyak membuat perkongsian secara online mengenai strategi pemasaran, sharing mengenai shaklee effect dan mcam-macam lagi tau.

Dengan Shaklee anda boleh jana sehingga  unlimited income tau. Dan Shaklee akan bayar bonus kepada pengedarnya yang layak pada 14hb setiap bulan.

Haaaaa.. Gitu..

Menarik kan.

 Jom para suri rumah kita buat bisnes.

Roger ayu kalau nk tahu lebih info tau.
http://ayufizam.wasap.my/

Ayu Yusoff
Your Trusted Shaklee Independent Distributor
1128790
017-4778287

No comments:

Post a Comment