Saturday 28 September 2019

Mudahnya Bisnes Shaklee. Semua dihujung jari je

Assalamualaikum and hye korang..

Sekarang ini kebanyakan orang yang berbisnes gemar untuk melakukan perniagaan secara online.

Ini disebabkan rata-rata pembeli gemar untuk membeli barang secara online disebabkan penggunaan internet yang sangat meluas masa kini.

Perniagaan secara offline pun tidak kurang hebatnya. Ianya agak menarik bagi ayu kerana kita dapat melihat barang tersebut dengan mata kita sendiri dan dapat membuat penilaian sebelum membuat pembelian.

Apa yang membuatkan bisnes Shaklee nie mudah. Ala-ala hujung jari je semua settle. 



1. Modal untuk memulakan bisnes Shaklee sangatlah rendah iaitu sebanyak RM75. Risiko untuk rugi adalah tiada.

2. Anda tidak perlu untuk mengeluarkan modal yang banyak untuk membeli stok untuk dibuat jualan. Belian boleh dibuat secara terus ke kedai Shaklee atau pun boleh dibeli secara atas talian.

3. Anda tidak perlu bersusah payah untuk kepejabat pos untuk mengepos barang yang telah dipesan oleh customer. Semuanya pihak Shaklee akan uruskan jika anda membuat belian terus ke Shaklee secara online.

4. Segala update mengenai promosi bulanan mahupun perkongsian mengenai bisnes hanya menggunakan medium media social seperti facebook, whatsapp group ataupun telegram.

5. Segala info mengenai nutrisi setiap produk boleh didapati didalam laman web Shaklee sendiri. Jika anda tidak dapat menghadiri kelas nutrisi yang dianjurkan oleh pihak Shaklee anda boleh terus klik web site Shaklee untuk segala info.

6. Sebagai pengedar shaklee medium pemasaran yang selalu ayu gunakan adalah blog, whatsapp group, telegram dan juga instagram. Haaa.. Mudahkan.. Semua hujung jari je.

Ok..kalau korang berminat nak buat bisnes Shaklee dengan ayu boleh roger ayu tau.
http://ayufizam.wasap.my/

Let's go higher together.. Gituuuu

I am me,
Ayu Yusoff
Your Trusted Shaklee Independent Distributor
1128790
017-4778287

No comments:

Post a Comment