Friday 27 September 2019

Kelebihan Bisnes Shaklee. Berpeluang mengikuti Incentive Trip Shaklee (Regional & International) secara percuma

Assalamualaikum and hye korang.

Seriously semua orang suka pergi bercuti kan. Bercuti dan melancong adalah sesuatu yang menenangkan serta menyeronokkan. Apatah lagi lagi jika percutian itu ditanggung sepenuhnya oleh pihak ketiga. Hehehe..

Actually banyak jugak company di Malaysia nie yang buat trip percutian bersama staf-staf mereka sama ada di dalam mahu pun diluar negara kan.

Dengan Shaklee, sesiapa yang berjaya melepasi tahap kelayakan yang ditetapkan mereka berpeluang untuk mengikuti Incentive Trip Shaklee (Regional & International) secara percuma tau.  Dah la percuma malah layanan yang diberikan pun bertaraf 5 bintang okeh.

Trip yang Shaklee sponsor nie bukan biashe-biashe tau. Sangat mewah percutian yang ditaja oleh Shaklee sehinggakan duit untuk berbelanja disana pun di sponsor oleh pihak Shaklee.

Gilerrrr best kan..

Meh kita tengok dulu trip percutian mewah yang Shaklee taja pada tahun nie.

2019 International Trip : USA




















2019 Regional Trip : Phuket


Tahun 2020 pihak Shaklee telah memilih negara Switzerland untuk International Trip dan negara Korea untuk Regional Trip. Perghhhhh.. Bestnya dua-dua negara nie.

Selain dari itu Shaklee jugak menawarkan  trip UMRAH secara percuma bagi business leader yang layak mencapai tahap mata yang ditentukan oleh Shaklee.

Perghhh.. Menarik kan incentive trip yang Shaklee tawarkan. Semoga suatu hari nanti ayu dan keluarga dapat menyertai dalam trip percutian mewah dan percuma  yang ditawarkan Shaklee. Amin.. In shaa Allah.

Ok korang.. Kita jumpa di next entry pulak ye..

I am me,
Ayu Yusoff
Your Trusted Shaklee Independent Distributor
1128790
017-4778287


No comments:

Post a Comment