Thursday 16 August 2018

HEBATNYA FACIAL DENGAN TEAM SPA TWB

Assalamualaikum dan salam sejahtera uolls.

Terima kasih kerana sudi singgah diblog ayu. Kali ini ayu nak bercerita mengenai Hebatnya Facial Dengan Team Spa TWB.


Anda mesti dah sedia maklumkan apa itu TWB? TWB ( The Walking Beauty) adalah satu projek spa bergerak tanpa kedai yang direka khas untuk membantu golongan wanita untuk menambah pendapatan. Konsep utama mobile spa TWB adalah untuk menyediakan perkhidmatan ala-ala spa terutamanya facial terus ke rumah anda.

Untuk pengetahuan anda, kebelakangan ini, mobile spa TWB yang juga merupakan spa bergerak tanpa kedai telah mendapat permintaan yang sangat tinggi dari pelanggan-pelanggan. Ini disebabkan beberapa faktor yang dialami oleh ramai wanita seperti tiada masa untuk ke spa, tidak dapat keluar rumah kerana perlu menguruskan anak-anak, tidak pandai memandu dan lain-lain faktor. Dengan adanya spa bergerak tanpa kedai ini anda berpeluang mendapatkan facial dari Team Spa TWB walaupun hanya berada dirumah.

Untuk makluman, Team Mobile Spa TWB kami berada diseluruh Malaysia. Bukan sahaja di Malaysia bahkan Team Mobile Spa TWB ini pun ada diluar negara juga ye. Antara negara yang mempunyai Team Mobile Spa TWB adalah seperti Singapura, Brunei, Australia dan Korea.

Tahu tak kenapa ayu kata hebatnya facial dengan Team Spa TWB. Ini kerana produk yang kami gunakan adalah 100% dari produk Shaklee. Kami menggunakan Youth Shaklee sebagai skincare dalam servis facial kami.







Anda tahu tak, Youth Shaklee merupakan produk penjagaan kulit yang dihasilkan oleh Shaklee setelah melalui 8 tahun penyelidikan. Haaaa.. Lama kan. CEO Shaklee sendiri iaitu Mr. Roger Barnett telah meminta kepada Saintis Shaklee untuk mencipta satu produk penjagaan kulit yang khas bagi membantu wanita diluar sana untuk kelihatan lebih muda. Youth Shaklee dihasilkan melalui kombinasi klinikal dan bahan-bahan semulajadi.

Yang bestnya mengenai Youth Shaklee ialah ia telah diuji oleh pakar dermatologi atau pakar kulit . Ini bagi memastikan produk Youth Shaklee ini selamat digunakan. Selain itu Youth Shaklee ini bersifat hypoallergenik iaitu sesuai untuk orang-orang yang mempunyai kulit yang sensitif. Youth Shaklee juga bebas dari 2500 bahan terlarang. Jadi, anda diluar sana tidak perlu gusar dengan servis facial yang kami tawarkan kerana kami hanya menggunakan produk yang terbaik hanya untuk anda.

Ini adalah sebahagian dari pelanggan-pelanggan yang telah mendapatkan servis facial dari Team Spa TWB kami.







 Haaaaaa.. Anda rasa macam mana sekarang. Betul tak ayu cakap hebatkan facial dengan Team Spa TWB kami. Mesti anda pun nak jadi sebahagian dari pelanggan kami kan. Takpe.. Jangan malu-malu. Hubungi je Team Spa TWB. Kami akan sampai terus ke pintu rumah anda.

Sekian.. Wassalam.

AYU YUSOFF
MEMBER OF THE WALKING BEAUTY PROJECT
017-477 8287


No comments:

Post a Comment