Wednesday 8 August 2018

Bisness Mobile Spa TWB

Assalamualaikum dan salam sejahtera
uolls..  Berjumpa lagi kita dalam entry terbaru ayu ye.. Ok..  Kali ini ayu nak bercerita mengenai projek Bisness Mobile Spa ( TWB) atau nama penuhnya The Walking Beauty.

Korang pernah dengar tak projek Mobile Spa TWB sebelum ini?  Projek Mobile Spa TWB ini adalah suatu projek spa tanpa kedai yang direka khas untuk membantu golongan wanita untuk menambah pendapatan. Projek Mobile Spa TWB ini merupakan sebuah perniagaan yang sangat mudah dan menarik untuk dilakukan kerana ia mampu untuk memberikan hasil dan pendapatan yang lumayan.

Melalui projek Mobile Spa TWB peserta akan diajar bagaimana mereka mampu untuk membina spa atas nama sendiri dengan kos yang sangat minima.  Haaaa.. Menarik kan.  Dah la bayaran untuk belajar kursus spa TWB nie agak murah lepas tu korang boleh jadi bos pulak tu.  Barulah korang akan rasa sangat berkeyakinan bila dah ada spa atas nama sendiri kan..

Selain itu,  bisness Mobile Spa ini menyediakan perkhidmatan yang mesra pelanggan.  Sebab apa ayu cakap ia mesra pelanggan?  Sebabnya pelanggan tidak perlu lagi bersusah payah untuk ke spa bagi mendapatkan khidmat spa tetapi beautician Mobile Spa TWB kami ini boleh terus datang sehingga ke depan pintu rumah anda dan memberikan servis yang tip top.. Seronokkan.

Korang tak perlu risau tau sebab barang-barang yang digunakan dalam Mobile Spa TWB ini adalah terbukti selamat dan berkesan.. Lagi-lagi produk skincare yang kami gunakan. Ianya bebas dari 1500 bahan terlarang.. So..  Sangat sesuai untuk semua jenis kulit.  Agak-agak dapat teka tak produk apa yang kami gunakan..  ๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€





Ok.. Ayu nak cerita part yang paling best dalam Bisness Mobile Spa TWB ni..  Yang bestnya mengenai bisness Mobile Spa TWB ini adalah peserta akan diajar bagaimana cara untuk mendapatkan instant cash.

Perasan atau tidak kebanyakan kita yang buat bisness rata-ratanya lebih berminat kepada bisness yang mampu memberi mereka peluang untuk mendapatkan instant cash.  Dalam group besar Mobile Spa TWB kami ramai sangat yang dah berjaya dapatkan instant cash yang berkepuk-kepuk.









Ada antara beautician TWB yang mampu untuk melangsaikan hutang ptptn dan mampu untuk membawa ibu bapa menunaikan umrah hasil dari instant cash yang dikumpul..  Subhanallah.  Seronok kan.

Percayalah. Dengan adanya bisness Mobile Spa ini peluang untuk mendapatkan instant cash sangat-sangatlah mudah.  Ini kerana dimana ada wanita disitu ada wang dan peluang. ๐Ÿ˜„๐Ÿ˜„

Rata-rata beautician dari Mobile Spa TWB ini mampu untuk menjana pendapatan sehingga 3 ke 4 angka sebulan.  Ada diantara mereka yang melakukan bisness Mobile Spa ini secara part time dan ada juga secara full time.

Ok.. Akhir sekali nak bagitahu selain dari instant cash bisness Mobile Spa TWB juga menawarkan lagi 4 penjuru income.. Haaaa.. Mesti korang teruja nak tahu apa lagi 4 penjuru income tu kan..

Kalau nak tahu dan merasai betapa bestnya projek Mobile Spa TWB nie jom jadi sebahagian dari team Mobile Spa TWB kami.. Mesti tak menyesal.. ๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜‰

Ayu Yusoff
017-4778287
Member of The Walking Beauty Project



No comments:

Post a Comment