Saturday 4 August 2018

TWB The Glamorous Mobile Spa


 Assalamualaikum dan salam sejahtera u olls.



Ayu nak tanya ni korang pernah dengar tak projek TWB (The Walking Beauty). Alaaa..yang projek spa tanpa kedai tu. yang korang boleh buat spa atas nama sendiri tu.

Ok. Korang tahu tak yang TWB nie dah glamer tau. Sebabnya ramai orang yang dah guna khidmat beautician dari TWB ni. Antara pelanggan-pelanggan TWB ni ada je dari kalangan datin, artis. ehhh.. isteri artis pun ada jugak tau.

Sebab apa ayu cakap TWB nie glamour. Sebabnya ahli-ahli TWB nie ada diseluruh Malaysia tau. Ehhh..bukan kat Malaysia je. Dekat luar Malaysia pun ade jugak seperti di Brunei dan Korea.

Glamournya TWB ni sebabnya ahli-ahlinya datang dari pelbagai latar belakang. Doktor, cikgu, pensyarah, kerani, suri rumah dan lain-lain semuanya tak nak lepaskan peluang untuk join TWB.

Selain itu, Founder TWB (Master Ainul Shahrazad) mesti akan buat trip keluar negara bersama ahli-ahli TWB setiap tahun. Antara tempat yang pernah dikunjungi ialah:

2015- Melbourne
2016- Perth
2017- Maldives
2018- Paris (akan datang)

Haaa.. trip dia pun dah pergi dekat tempat-tempat yang bestkan. Sebab tue ayu cakap TWB nie glamour.

Korang tahu tak, TWB nie bukan spa biasa-biasa tau. TWB ada kelasnya yang tersendiri. Bahan-bahan yang kami gunakan semestinya dari produk yang dijamin selamat dan bebas dari bahan terlarang tau. Nak tahu kami guna produk apa. Semestinya produk SHAKLEE.

Akhir sekali sebab apa ayu cakap TWB nie glamour. Sebabnya TWB ada tawarkan 5 penjuru pendapatan tau. Ramai yang berjaya dapat wang segera bila mereka praktikkan ilmu dari TWB.

Kalau uolls nak tahu apa 5 penjuru pendapatan yang TWB tawarkan jom join TWB.

Ok.Cukup untuk kali nie. Kita jumpa di next entry ye.

AYU
 TWB (THE WALKING BEAUTY) PROJEK
017-477 8287

No comments:

Post a Comment