Saturday 2 February 2019

WHY I LOVE TWB FAMILY

Assalamualaikum dan salam sejahtera uolls. Dah lama rasanya ayu tak bersiaran kan. Ayu ada je nie .. Masih bekerja dan melakukan part time business .. Gituuuu .. 

Okey.. Entri kali ni ayu nak cerita pasal Why I Love TWB Family.. Meh ayu recall balik apa itu TWB ye. TWB @ The Walking Beauty ni adalah suatu projek spa tanpa kedai yang diasaskan oleh Puan Ainul Shahrazad yang direka khas untuk membantu golongan wanita menambah pendapatan.




Dengan tercetusnya idea dari Puan Ainul ni kebanyakan wanita terutamanya golongan surirumah mampu untuk menjana pendapatan sendiri. Tapi bukan suri rumah je yang ada dalam family TWB nie. Kami terdiri dari pelbagai latar belakang pekerjaan antaranya doktor, nurse, cikgu, penjawat awam, pekerja swasta, peniaga dan ramai lagi la. Haaa.. Meriah je kan.

Why I Love TWB Family sangat-sangat. Ok.. Yang ni part yang palinggggg ayu suka. Part dalam menjaga hubungan dengan Allah. Puan Ainul selalu mengingatkan kami tentang keberkatan dalam berniaga. Beliau selalu mengingatkan kami untuk menjaga hubungan dengan Allah. Even mentor-mentor ayu yang lain pun selalu mengingatkan kami tentang perlunya menjaga hubungan dengan Allah. 

Hanya Allah yg mampu untuk membolak-balikkan hati manusia kan. Jadi kebergantungan sepenuhnya kepada Allah akan mebuatkan segala urusan dan bisnes kita lebih lancar perjalanannya. 


Why I Love TWB.  Selain dari tu bila kami rasa down, bila kami rasa lost dalam bisnes Puan Ainul akan jadi pembakar semangat buat kami semua tau. Dengan aura dan semangatnya yang berkobar-kobar automatik semangat kami yang hilang tah kemana tu serta-merta up balik. Haaaaa.. Bayangkan betapa semangatnya beliau bila berbicara. Selain dari tue beliau selalu bagi motivasi dekat kami tau. Orang cakap kalau nak berjaya kena berguru dengan mentor yang dah berjaya kan.. 

Selain tu Puan Ainul sentiasa ada idea baru yang fresh untuk bantu kami semua tau. 
Alhamdulillah hampir setahun ayu jadi alumni TWB sedikit sebanyak dapat jugak mengisi kekurangan duit di tengah bulan kan.. Hihii.. That's Why I Love TWB Family sangat-sangat. 

Korang tahu tak kami dalam alumni TWB ada kumpulan sokongan yang sangat-sangat positif ahlinya. Masing-masing excited untuk share segala aktiviti bisnes dalam group tu tau. Bila ada masalah semua ahli akan cuba sehabis baik untuk membantu satu sama lain. Lagi satu semua ahli TWB ni tak lokek ilmu tau.. Walaupun kami dari latar belakang yang berbeza tapi kami saling hormat-menghormati. 


 
 Antara sebahagian dari TWB Family 

And lastly,
To all my TWB Family ayu sayang bangat sama kamu semua. Hugssss.. 

Ayu.. 
Red Gorgeous D'Beauty By Ayu
Home & Mobile Spa
Alumni TWB
017-4778287 

No comments:

Post a Comment