Saturday 9 February 2019

KURSUS MOBILE SPA TERMURAH 2019

Assalamualaikum dan hai semua.

Ayu nak tanya ni. Korang ada planning nak buat kerja part time ke ataupun korang tengah mencari peluang nak tambah income lagi?

Haaaa.. Kalau ada meh ayu nak bagi tau. Kami di TWB (THE WALKING BEAUTY) ada menawarkan Kursus Mobile Spa Termurah 2019 ni tau. Dengan hanya RM2,999 korang akan belajar 5 KURSUS SPA + korang berpeluang untuk belajar kursus MAKE OVER lagi.


Antara kursus yang ditawarkan adalah:

♥️ Facial Relaxing Treatment
♥️ Body Scrub dan Urut Lulur
♥️ Mandian Aura Susu
♥️ Foot & Hand Spa
♥️ Sauna Herba

Dan kami akan ajar cara macam mana nak set up home & mobile spa selepas habis kursus.

Ok. Mesti korang nak tahu apa barang yang korang akan dapat bila join Kursus Spa Termurah 2019 ni.

Korang akan dapat :

♥️ Youth Skincare
♥️ Eye Treatment
♥️ Natural Scrub
♥️ Natural Masker

Dan beberapa produk Shaklee yang lain. Kami menggunakan produk Shaklee kerana ianya terbukti selamat dan berkesan tau. Sesuailah dengan moto Shaklee. Always safe. Always works. Always green gituuu.


Selain dari tu korang juga akan dapat:

♥️ Trolley Beg Spa
♥️ Skin Analyser
♥️ Ion Massage
♥️ Trial Kit Spa
♥️ Sijil

Iyee.. Korang akan dapat sijil tau selepas habis training nanti. Lagi pun Kursus Mobile Spa Termurah 2019 ni hanya mengambil masa selama 1 hari je tau.



Kursus yang kami lakukan bukan secara teori ye. Kami akan ajar one to one secara praktikal. Ini yang menariknya. Sebabnya bila kita belajar secara one to one kita lagi mudah faham dan sudah tentu 100% perhatian khusus diberikan dekat kita sewaktu tengah training.


Sebab tu kami tak buat kelas beramai-ramai kerana di TWB kami mementingkan kualiti kerja peserta-pesertanya. Lagi satu korang akan dapat masuk ke dalam support group TWB tau. Maknanya bila dah habis training korang tak de lah dibiarkan macam tu sahaja. Segala ilmu bisnes dan sharing ada dalam group tu. Haaaa.. Bestkan. Tapi korang kena patuhi syarat yang dah ditetapkan oleh founder la bila dah masuk dalam support group TWB.

Ok. Lastly bila korang dah habis training Spa, korang boleh set date lain pulak untuk join Training Make Over. Kursus Make Over ni kita ajar cara make up dan overall image tau.  Biasa la perempuan dan cantik  tak boleh dipisahkan kan..


Haaa.. Amacam. Bestkan. And korang akan dapat semuanya ni hanya dengan TWB. Dengan bayaran sebanyak RM 2999 korang dah boleh buat home & mobile spa dan lepas tu korang dah boleh buat duit berkepuk-kepuk tau.

Ini antara alumni TWB yang berjaya buat duit kepuk-kepuk dalam TWB.





So... Apa tunggu lagi. Jom la jadi sebahagian dari team kami. Contact je ayu kalau nak tahu lagi lanjut ek.

Ayu,

Alumni TWB
Shaklee Independent Distributor (1128790) 

Red Gorgeous D'Beauty By Ayu
(mobile spa)

017-4778287



No comments:

Post a Comment