Tuesday 26 March 2019

MOBILE SPA BISNES IDEAL UNTUK SURI RUMAH

Assalamualaikum..

Hai korang..
Hai geng-geng suri rumah.
Hai geng-geng suri rumah high class..
Korang memang awesome tau.


Sebab apa awesome.. Sebab ramai je suri rumah sekarang nie yang pandai cari peluang untuk jana pendapatan. Sapa cakap suri rumah sekarang tak de income. Kadang-kadang income sehari suri rumah boleh mengalahkan income sehari orang yang bekerja tau.

Tahu tak bisnes apa yang paling ideal untuk suri rumah zaman sekarang. Jawapannya dah tentulah bisnes mobile spa.

Bila kita dah ada ilmu dan skill mengenai mobile spa kat mana-mana kita pergi pun kita tetap boleh lakukan servis mobile spa tau. Ketahuilah selagi mana ada perempuan selagi itulah akan ada demand untuk servis mobile spa.

Buktinya geng-geng suri rumah alumni TWB nie boleh jana pendapatan dengan bisnes mobile spa nie.







Apa yang bestnya dengan mobile spa TWB nie. Kami ada support group yang sangat kuat. Segala ilmu marketing, ilmu kerohanian kami kongsikan dalam support group tue tau. Segala masalah mahupun kekeliruan akan dibincangkan dalam group tersebut. Maknanya bila habis je korang training korang tak akan dibiarkan terkontang-kanting. Kami di alumni TWB sedia membantu korang.

Selain daripada tue dengan bisnes mobile spa TWB nie korang akan diajar 5 kursus spa dalam masa 1 hari je. One to one praktikal tau.. Bukan belajar ramai-ramai.

Paling best dalam TWB kami tawarkan 6 penjuru income. Haaaa.. Amacan geng suri rumah high class. Memang ideal sangatlah kan bisnes mobile spa TWB nie.

So kami ada 2 pakej untuk korang pilih.


atau



So.. Korang ready dah ke nak jadi the next TWBIAN.

 Boleh contact ayu kalau korang berminat dengan bisnes mobile spa TWB ye..

Ayu Yusoff
017-4778287
Proud member of Alumni TWB
Shaklee Independent Distributor
Red Gorgeous D'Beauty By Ayu
(Home & Mobile Spa)



No comments:

Post a Comment